Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-18, 16:45   #93
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er ikke plaget av tungsinn og mørke tanker om høsten, men jeg synes gråe regndager er veldig...grå. Og disse grå dagene er det mange av her på Vestlandet. Jeg blir trøtt og slapp og daff. Og litt sur. Ulltøy, te og stearinlys hjelper ikke så mye, for meg er det viktig med frisk luft. Å komme seg ut uansett vær hjelper mye på energinivået.

Der har du meg også.

Jeg savner å være mer i snøen om vinteren, men vi bor ikke slik til at det er mulig. Så jeg venter på våren i stedet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat