Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-18, 15:53   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Jeg er litt enig med Bluen. Da det var som mest ellevilt med julevarepriskrig handlet folk hele kasser med surkål til 1krone pakka. Jeg aner ikke hvor mange enkeltpakker som er i en sånn kasse og hvordan holdbarheten er, men da synes jeg det tippet over i lett kvalmende grådighet i hamstringen. Jeg spiser ikke surkål en gang, men skulle jeg hatt ei pakke til gjester var det ingen å få kjøpt og noen av dem som kjøpte mye må da ha blitt veldig forsynte av surkål lenge før de gikk tomme.

Hvis man kjøper mye av noe som er fornruksvare i en husholdning må jo det være greit. Mange tenker sitt uansett hva man gjør. Vi ukeshandler og det kan bli anseelige mengder med varer av og til.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat