Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-18, 16:06   #27
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Hamstere aldri selv. Vi handler en gang i uken og det er så lang vi planlegger. Hadde jeg hatt bedre tid og kapasitet kunne jeg ha gjort det da det kan være økonomisk.

Synes butikken må sette tak hvis de ønsker det, og jeg hadde syntes det var rart om noen tok 12 stykker hvis det sto max 3 per kunde. Men hadde ikke reagert ellers. Hender jeg tenker litt på hvordan folk bor (i forhold til hvor de lagrer ting) når jeg ser handlevogner med topp, men det er ikke en så veldig kritisk tanke - mer nysgjerrig.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat