Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-18, 18:47   #49
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er litt enig med Bluen. Da det var som mest ellevilt med julevarepriskrig handlet folk hele kasser med surkål til 1krone pakka. Jeg aner ikke hvor mange enkeltpakker som er i en sånn kasse og hvordan holdbarheten er, men da synes jeg det tippet over i lett kvalmende grådighet i hamstringen. Jeg spiser ikke surkål en gang, men skulle jeg hatt ei pakke til gjester var det ingen å få kjøpt og noen av dem som kjøpte mye må da ha blitt veldig forsynte av surkål lenge før de gikk tomme.

Hvis man kjøper mye av noe som er fornruksvare i en husholdning må jo det være greit. Mange tenker sitt uansett hva man gjør. Vi ukeshandler og det kan bli anseelige mengder med varer av og til.

Jeg er enig, men synes surkål til en krone var idiotisk. Ting som folk "må ha" til jul er det poengløst å selge så billig. Da blir jeg bare irritert hvis jeg må gå innom 5 butikker for å finne det jeg skal ha. Greit med lokketilbud, men ingen vits i å gi det bort.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat