Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-18, 07:50   #60
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Jeg ser at det er flere her som omtaler hamstring som "grådig" og "harry". Hva legger dere egentlig i begrepene? Og hvorfor er det verre å hamstre brus og godteri på grensen enn å hamstre Norvegia og kjøttdeig på Rema?

Jeg bruker å se gjennom tilbudsavisene til de forskjellige butikkene, og skriver ofte handlelister ut fra dette. Hvis butikkene ender opp med å gå tomme for noen av varene, så må jeg innrømme at jeg syns det er både dumt om irriterende. Men jeg mener det må være butikkens ansvar å sørge for at de har nok av de tilbudsvarene de selv reklamerer for. Begrensning av antall varer hver familie kan kjøpe syns jeg er uproblematisk, men det er jo greit å gjøre oppmerksom på det i avisen.

Men surkål og marsipanruller til 1 krone var bare idioti, all den tid 1) mange av varene kom til å gå ut på dato og måtte garantert kastes og 2) mange som ønsket å kjøpe disse varene til fullpris fikk ikke tak i varen. Da blir det hele idiotisk!

Noe tilsvarende da det for noen år siden var tilbud på smågodt i Halloween-tiden. Det var kvalmt å se hvordan den lave prisen gjorde at folk ble skikkelig uforsiktige i sin omgang med godterisleiva, og det lå strødd med godteri på gulvene.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat