Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-18, 10:52   #109
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Angående speilegghistorien til rine: Her er jeg enig, jeg hadde ikke tatt tre om det var de tre siste.

Jeg husker jeg en gang i et tidligere liv serverte frokost til en mann som, vel, var der til frokost. Jeg smalt til og stekte hele fire speilegg, itte no knussel. Og jeg skjønte at han ikke var noe godt parti da han uten å stusse tok tre til seg selv og lot ett ligge igjen til meg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat