Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-18, 11:54   #697
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så gøy! Vil du fortelle hvilken farge du gikk for?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Samme lurer jeg på.


Usikker om jeg tørr svare.


Men det morsomme var at da jeg fortalte den ansatte i malerforetningen at jeg tenkte å være vill og gal og sa hvilken farge jeg har på stua og nå vil ha på kjøkkenet er at han har de samme fargene, haha. Han viste meg bilder fra sin egen stue og kjøkken. Det var nokså spesielt. Dvs, de har en noe dypere grønnfarge, men den har jeg i yttergangen. Jeg skulle egentlig bare male yttergangen, den malte jeg i Soft teal, men så ballet det jaggu bare på seg. Må jo fordrive dagene med noe frem til jeg får meg jobb. I dag ble jeg faktisk student også. Eller, jeg har meldt meg på nettstudier, så om de aksepterer meg som student så får jeg i alle fall litt å henge fingrene i.



Stua og gangen opp til 2.etg er malt i minty breese og kjøkkenet i warm blush, av alle ting. Jeg får litt rød/grønn-vibber fra 90-tallet, men dette er selvsagt myyyye finere. Tror jeg da.

Luvi er ikke aktiv