Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-20, 10:26   #30
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjoner

Lurer på hvordan det blir her til jul... vi bor en time nord for Oslo og er sju som bor fast i huset.

Jeg vil at studenten som bor i Kristiansand skal komme hjem til jul (han vil heldigvis også hjem, da ) og vår datter som bor/jobber i Oslo og hennes samboer (som er australsk så han har ingen familie i Norge) vil også gjerne komme hjem og feire jul med oss. Da blir vi ti personer fra tre husstander. Det er lov her nå hvis det ikke har skjedd noe jeg ikke har fått med meg - men om det er greit og fornuftig er noe annet - Kristiansand har lite smitte og Oslo har mye. Her er det ganske mye nå og stiger jevnt.

Må vel bare vente å se...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat