Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-20, 09:50   #45
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjoner

Vi bor sør-øst for Oslo. Husstanden består av Helten og meg. Vi ønsker å hente Mutter'n hit på julaften dersom hun er hjemmeboende fortsatt til jul*. I tillegg ønsker Mellomste med kjæreste og to små barn å komme til oss. Det gjør Yngste også, men hen bor i Oslo sammen med to andre, så det er vel ikke lov å ta hen inn i varmen, selv om hen jobber med barn i vår bokommune. Folkeregisteret har Eldste registrert som boende hos oss, men i praksis er hen samboer med en konspisnisse, så jeg tror EDIT: IKKE Mellomste, mente Eldste blir nektet adgang til kongeriket Everly.

Broder'n har også meldt interresse hvissomatte-dersomatte. Han bor i Oslo, jobber hjemme og er hos Mutter'n en gang i uka nå for tiden.

Jeg akter ikke å gjøre nærmere vurderinger før flere opplysninger er på plass og vi ser utviklingen.

* Har Mutter'n fått plass, vil noen av oss besøke henne der hun er.


Sist redigert av Strå : 15-11-20 kl 12:17. Årsak: Surr med avkom.
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat