Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-20, 14:17   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenger frisørene, tro?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, det har det vært, selv om det ikke har vært veldig mye. I tillegg er det mye villsmitte, som vel så gjerne kan ha skjedd på treningssenter som andre steder.

Jeg har vært på hopp&sprett-timer der man på ingen måte kan holde god avstand fra hverandre, og man beveger seg støtt inn i andres "luftrom". Og det er flere mennesker tilstede på et treningssenter, enn i en frisørsalong, så får man et tilfelle med en superspreder, så kan vedkommende smitte mange fler på et treningssenter enn i en frisørsalong.

Jeg er helt enig. Jeg synes ikke det er avstand nok i det hele tatt inne på saltimer, det er også uggent med utstyret.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat