Tråd: The Crown!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-20, 14:11   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Ellers er jeg enig i det Poly skriver om Charles og Camilla, men Camilla var jo gift, da. Ikke så merkelig at kongefamilien ikke syntes han burde rote seg bort i henne.

Ellers mener jeg å ha lest at dronningmoren skal ha vært en særdeles klok og empatisk dame. Jeg synes vel ikke hun framstilles helt slik i serien. Ikke sånn veldig motsatt heller, men hun støtter liksom alltid opp om dronningen og prinsesse Anne, som tidvis er både nesevise og nedlatende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat