Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-20, 13:52   #205
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nå har jeg havnet i den situasjonen der jeg strømmer to serier, hvor jeg i begge må vente på nye episoder. His Dark Materials og the Undoing. Og ingenting å se i mellomtiden.

Jeg er ikke nok interessert i verken historie eller kongelige til at det frister å se The Crown eller Atlantic Crossing, som "alle" ser om dagen. Og er ikke helt klar for romantiske julefilmer med snøballkrig, skøyter og kakao enda. Så jeg følger med i tråden og leter videre ...

Har du sett Umbrella Academy? Svært underholdende!

Maverick er ikke aktiv