Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-20, 12:57   #206
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Brennpunkt om Smiths venner. Har tenkt å se om Jehovas vitner litt senere. Jeg trodde jeg hadde hørt noen snakke om dette programmet, og hadde en idé om hva det handlet om, men det var mest snakk om pengene til de øverste lederne, ikke følelsen man får av å bryte ut av menigheten. Mulig det var Jehovas vitner-programmet jeg hørte snakk om.

Jeg er på lineær-tv-kjøret denne høsten. Farmen, Masterchef, Åsted Norge, Synnøve rydder opp, hele gullrekka på NRK på fredager, Else Kåss, Farfar, Skal vi danse, maskorama, stjernekamp, charterfeber, kongen befaler, 71 grader nord, Truls a'la Hellstrøm, og nå har jaggu Språksjovet startet igjen, og i morgen begynner Voksensmerter.

Er det rart jeg sliter med studiet mitt?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv