Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 12:30   #8
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sammenheng mellom mye nettsurfing og depresjon?

Er enig i mye av det du skriver, Itb. For meg har det å bruke nettet også reddet meg fra den tøffe virkeligheten og det tøffe livet jeg lever til tider.

Det blir på en måte avkobling, der jeg kan tenke på meg selv.

Så jeg forstår det du skriver, og er i grunnen veldig enig.

Men det som ofte blir galt er at noen ikke klarer å koble nettlivet ut, og at det går utover det virkelige liv. Da blir det ofte veldig galt. Det var sånn jeg følte det. Internett gikk til hodet på meg, og jeg lot det gå utover mitt virkelige liv. Det ble rett og slett skadelig.

Men sånn som det er nå for min del, så hjelper faktisk nettlivet meg videre. Jeg setter velidg pris på de vennene jeg har fått på nett, og at jeg kan skrive om tanker og følelser og ting jeg sliter med. Jeg har ikke så mange å støtte meg til i virkelig liv, og dermed gjør det godt å koble av, foran skjermen, når ungene er på skolen og i barnehagen.

Jeg tenker jo ikke KUN her inne på FP nå. Jeg gjør jo andre ting også på nett.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat