Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 11:56   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Pæreolabuksa er funnet!

Etter flere års frustrasjon har jeg faktisk funnet ei olabukse som later til å passe min brede bak og skøyteløperlår. Den tilhører Curve-familien fra Levi's, og det er en ny modell som er høyere i livet enn de andre jeg har prøvd. "DemiCurve, classic fit, slim leg", står det. (De som er lavere i livet, heter modern fit.) Ettersom den er slim, men ikke skinny, er den ikke helt pinetrang nederst, og den når meg nesten opp til navlen. Den har masse stretch og virker svært behagelig til olabukse å være.

Og så kommer rosinen i pølsa: størrelse 26/32 satt som et skudd. Størrelsene er virkelig helt på bærtur, men det er jo bare flatterende. Livvidden er veldig stor i størrelsen, mens lengden er liten. (Jeg er egentlig nærmere en 30 i beina, og bruker minst 28 i modeller som er lavere i livet. De hadde faktisk beinlengde 30 også, var det ikke du som etterlyste det, Pelle?)

Denne anbefales virkelig til alle med litt hofter og lår!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat