Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 16:40   #28
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg fatter ikke hvordan dere klarer å lese så mye. Jeg leser hver dag, men stort sett i transportetapper (når jeg ikke kan sove) og litt på senga. Men jeg klarer likevel maks. noen og tjue bøker i året.

I år har jeg lovd mannen min at jeg skal lese "Lord of the Rings", så det blir sikkert årets prosjekt. Jeg tror jeg kommer til å kjede vettet av meg, men siden alle gnåler sånn om at jeg nok kommer til å like den, så føler jeg at jeg bare lese den. Men gleder jeg meg? Overhodet ikke.

Jeg har aldri kommet meg igjennom den! Jeg stoppet opp på s.798, og jeg har et eksemplar der alle tre er samlet i en. Sukk ... Holdt på i omtrent ti år før jeg fant ut at det var greit å ikke lese ferdig alle bøkene man har startet på. Gruelig kjedelig!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat