Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 09:41   #30
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bråkete setting med folk jeg ikke kjenner godt, som på bar og sånn. Det handler nok litt om at jeg er tunghørt også.

Jeg er enig i denne, selv om jeg ikke er tunghørt. Jeg misliker i stadig større grad å henge med folk det forventes jeg skal pliktsosialiseres med på fest. Det går ikke på at jeg ikke klarer det, men det er kjedelig og jeg blir lei. Det gjelder både på bar og på enorme arrangementer. Jeg er ikke så interessert i å bli kjent med nye folk mer, jeg ser dem jeg kjenner for lite allerede. Jeg elsker fester og moro med kollegaer og folk jeg kjenner godt.

Jeg liker heller ikke temafester. Og så synes jeg gigaavslutningene til barna der det er 60 barn og dertil foreldre og søsken i et digert rom, og man skal finne seg en plass og holde styr på yngre søsken mens man sosialiserer, er grusomt slitsomme. Det har sikkert noe å gjøre med at vi har nok å gjøre med å håndtere lillebror, sånn egentlig, så man føler man ikke får ført en sammenhengende samtale.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat