Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 15:24   #45
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.



Jeg er litt tosidig her. På ene siden, så har jeg forståelse for uttryksmåten og at det er en måte å blåse ut de følelsesmessige reaksjonene på, men på andre siden, så skvetter jeg litt når jeg leser slikt. Det er ikke slik at jeg reagerer veldig på en liten setning. Men når noen utbroderer over flere setninger (ja, dog hele innlegg) hva de ønsker å gjøre med noen, da synes jeg at jeg har blitt servert en alt for stor porsjon av noe uspiselig.

Jeg bare rusler etter DM og er enig med henne i dag.

Altså, jeg synes det er helt greit med sånne korte kommentarer om de aller verste forbrytelsene, spesielt når det går utover barn så kan jeg gjøre det selv også. I hvert fall muntlig.

Men samtidig så synes jeg også at det kan bli for mye, det skal på en måte være uttrykk for en følelse, en utblåsning, ikke en langvarig voldsfantasi (ikke at jeg har sett det her altså, jeg snakker litt mer generelt).

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat