Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 20:32   #65
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?

Ja, det var/ er jeg nok innimellom ja Mamma har en indre trang til å bryte ut i sang og dans hvor det skal være, hun liker også å kle seg ut og være "litt gal" som hun så "gøyalt" sier det selv. Nå bryr jeg meg ikke særlig om det (bortsett fra at jeg synes det er litt slitsomt), men da jeg var yngre synes jeg det var fryktelig pinlig og ble skikkelig sur.

Pappa blir jeg flau av enda. Han er av typen som alltid skal klage/kommentere/spøke/ha avslag når vi er i butikker og restauranter og det blir jeg helt svett av.
Sånn type: "hvis jeg kjøper den og den, hvor mye avslag får jeg" eller "hvor mange reker/blåskjell/what not får jeg med på den retten? Jeg vil ikke bestille den om det bare er fire stykk som svømmer oppi suppa" osv.osv.

Men jeg liker dem veldig godt altså, så jeg klarer godt å ignorere det som gjorde/gjør meg ille berørt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat