Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 12:58   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvem har sagt at det kun skal taes en test på bakgrunn av holdninger til homofili og dokkeleking?

Ikke jeg i allefall! Du mente at dette ikke ville skjedd hvis denne mannen var forberedt på dette før han kom hit. Ergo måtte han ha blitt opplyst om at dette gjøres her. Jeg mente selvfølgelig ikke at testen skulle lages kun på bakgrunn av dette, men blant annet måtte det testes om han (og eventuelle likesinnede) hadde fått dette med seg. Og dermed måtte jo alle andre testes for om de også var klar over at gutter leker med dukker i norske barnehager, siden testen, som du sier taes uavhengig av religion. Jeg tok ikke stilling til andre ting denne testen eventuelt skulle inneholde, siden testing av innvandreres kunnskap om Norge ikke var diskusjonen her. Det er en egen tråd om det.

Jeg tror uansett ikke problemet her er at han ikke er klar over at dette er vanlig i norge. Problemet er at han ikke vil at hans sønn skal være en del av det. Fordi han tror det er skadelig. Han bør overbevises om at det ikke er det, slik at ikke sønnen uforstående nektes å leke som de andre guttene.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-01-07 kl 13:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat