Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 13:11   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har ikke forstått hvordan du mener denne testen skal bedre integrering verken som sådan eller i dette konkrete tilfellet. De ansatte i barnehagen har jo forklart faren hvordan det står til i Norge uten at han har forandret mening. Hvordan kunne denne testen ha gjort noe annerledes i forhold til hans holdninger til homofili.

Det måtte i tilfelle være at han på grunn av dette bestemte seg for å likevel ikke flytte til Norge, eller få barn her, men heller bli i det landet han kom fra hvor gutter leker med gutteting og homofili ikke eksisterer. Noe jeg anser som svært urealistisk siden han sikkert hadde grunner for å dra som veide tyngre.

Det er alltid nyttig med kunnskap om et land man skal flytte til, det er ikke det, men i akkurat dette tilfellet tror jeg ikke det er hans kunnskap om norsk kultur det skorter på, siden han åpenbart er klar over fenomenet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat