Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 13:26   #58
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nettopp! Jeg synes at FrP's integreringspolitikk minner skremmende mye om fornorskingsprosessen mot samer for 50-100 år siden. Som vi nå ser tilbake på med skam.

Dersom forslaget hadde kommet fra et annet parti enn FrP, ville du da sagt det samme, eller er meningene dine farget av at du generellt ikke liker FrP? Jeg bare spør, fordi mange synes å henge seg opp i at det var en eller annen Amundsen fra Frp som la fram forslaget, istedenfor å sette seg litt inn i hva testen skal omhandle og hvorfor. I Nederland var det tverrpolitisk enighet da man til sist fikk gjennomslag for testing av innvandrere. Nederland har hatt et svært liberalt syn på innvandring (og alt annet for den saks skyld...). Jeg er rimelig sikker på at det noen år frem i tid vil bli foreslått test for innvandrere av andre partier enn Frp også i Norge.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat