Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-12, 08:31   #21
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bruke penger på hobby

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.



Eh, nei.

Men oksygenkonsentratorer, torches, glass, spesialbriller osv. osv. viste seg å koste en del penger, gitt.

Jeg har oksygenkonsentrator som kostet 3000, brenner som kostet rundt 2000, kiln som kostet 5000, ymse møbler og småutstyr for sikkert rundt 10000, og sikkert glass for mer enn det til sammen. Og sølv og smykkedeler for det samme, kanskje. Jeg lager jo smykker for salg av perlene, så jeg får inn litt også. Har dere gått på kurs over there?

ETA: du kan bruke brenner uten oksygen og, da blir ikke utgiften så stor. Men kiln må du ha, iallefall om du skal lage store perler, eller selge de. Har drevet på i 6 år, og det akkumulerer seg litt utstyr, ja.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat