Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 19:21   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er Tapas? Eller, er jeg en kresen bydame?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Altså, jeg kan bli skuffet over maten når jeg ute og spiser og betaler for herligheten. Men jeg klarer ikke å bruke det begrepet om hva jeg erføler om jeg er invitert i selskap og det jeg får servert ikke er "akkurat slik bestemor ville ha laget det". Jeg hadde kanskje tenkt "ja, ja, det cateringselskapet skal aldri jeg bruke", men der hadde det stoppet.

Jeg sa ikke jeg var skuffet, altså, og det var jo en diskusjon om maten, og alle sa hva de likte og ikke likte, og flere påpekte ting de syns var vonde og sånt. Jeg sa maten var god, men at tapasbegrepet kanskje var trukket vel langt, dette er vel mer et koldtbord. Jeg satte ikke nesa i sky eller noe, altså. Men fikk mye mer kritikk enn de som sa at osten var ekkel, feks.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat