Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-17, 10:20   #110
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Det blir sannsynligvis tre tur-retur turer i år. Mannen og jeg skal på en helgetur i vår. Hele familien skal til USA på sommerferie. Og jeg regner med at det blir en kort utenlandstur for å besøke familie til vinteren.

Jeg flyr helt usannsynlig mye i jobbsammenheng da. I perioder er det en-to tur-retur turer i uken. Det kan jeg ikke noe for, men jeg kjenner litt på samvittigheten og prøver å kombinere ting så godt jeg kan slik at det skal reduseres litt.

Og så lever vi halvvegetariansk og uten bil. Og litt håper jeg at det hjelper i det store regnskapet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat