Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-07, 07:45   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?

Det spørs litt hva slags tilbakemeldinger det er snakk om. I en diskusjon vil jeg helst at alt som angår saken skal skrives i tråden slik at det kan diskuteres åpent. I en skrytetråd vil jeg også gjerne ha tilbakemeldinger i tråden siden det ser stusselig ut hvis tråden bare har noen få svar. Prikkekommentarer bruker jeg til å uttrykke enighet/uenighet i diskusjoner og til å gi små personlige kommentarer som det er unødvendig å poste i tråden. Når noen trenger skryt eller trøst så er det ofte jeg svarer både med prikk og innlegg i tråden.

Så konklusjonen blir at jeg vil ha tilbakemelding både her og der, alt ettersom.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat