Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-18, 15:06   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskeferien 2019

Hos oss er det tradisjon med hjemmepåske, men den starter jo egentlig ikke før skjærtorsdag, og i år var vi en snartur i London helga før. Det frister til gjentakelse, det er deilig å tjuvstarte våren litt, og vi foretrekker byferier når vi ikke reiser med småbarn.

Ellers er vår neste plan å ta tog til Bergen, surre rundt noen dager og så ta fly hjem, og hvis vi ikke får klemt det inn tidligere, så blir nok det neste års påsketur. (Mannen vil ikke til London igjen og igjen og igjen. ) Bergen kunne vi nok også gjort med barn, men da hadde det nok blitt biltur (og i sommerferien). Ellers elsker jeg Stockholm, og dit kunne jeg tenke meg å ha med ungene også. De to eldste våre på 7 og 8 kunne nok hatt moro av flere av museene vi voksne liker der. Jeg har også København, Amsterdam og Reykjavik på lista, i tillegg til at jeg må innom UK med jevne mellomrom. Vil til Irland og. Foreldrene mine var i Dublin på vårparten, det hadde vært veldig fint, visst.

Nå vil jeg ut og reise!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat