Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-18, 07:48   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lære et språk til som voksen? Tips til apper?

Jeg er enig med Acsa. Duolingo fungerer veldig fint til å friske opp språk man en gang har kunnet, men er ikke like god på å lære bort nye språk. Særlig siden ingenting av grammatikken blir forklart, og i så fall må man selv være ualminnelig flink til å gjenkjenne mønstre og sette dem i system.

Men jeg er forsåvidt interessert i tips jeg også. Snuppa starter med spansk nå, og jeg vurderer å henge meg på. (Og hun HATER tanken på at jeg skal gjøre det.) Jeg er forsåvidt interessert i bøker også. Jeg har 15 minutter på t-banen hver morgen som jeg kan bruke til noe mer fornuftig enn å titte ut av vinduet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat