Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-18, 09:39   #60
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.816
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?

Jeg håper at ungene mine får med seg matglede og lyst til å lage mat når de flytter hjemmefra. Begge kan lese oppskrifter, bake kaker og gjærbakst, og lage middager.

Eldste tar initiativ selv og lager middag kanskje en gang i uken i snitt. Yngste på 14 har ikke hatt den samme interessen for matlaging som eldste, men har nå en fast ukedag han lager middag på. Det er så gøy å se at også han ser ut til bli mer glad i å lage mat, og er tydelig stolt når han har laget middag til oss. Han bestemmer selv hva han lager, og de siste fire ukene har det vært lapskaus med pølser, ovnsbakt ratatouille med kylling og pasta, fiskeboller i hvitsaus med bacon og revet gulrot, tikka masala med ris, nanbrød og salat. En fin blanding syns jeg, og neste gang er det stekt sei som står på planen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat