Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-19, 21:49   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av matbokser og drikkeflasker

En hylle i et hjørneskap til alle matbokser og mattermoser og en liten hylle til drikkeflasker i et annet skap der selv de høyeste drikkeflaskene kan stå oppreist. Jeg har ryddet og reorganisert kjøkkenet nylig og etter det har ting holdt seg noenlunde på plass. Kastet litt matbokser, men er egentlig alt det andre vi kvittet oss med som hadde mest å si. Jeg vil si at det aller viktigste på et kjøkken er å tenke over hva som brukes mest og hvor det er lettest å få tak i ting. Jeg har flyttet mange store kjøkkenting vi bruker sjelden til oppbevaring i kjelleren, for jeg kan godt hente takke eller store gryter der de få gangene jeg bruker dem. Jeg har også plassert ting høyest oppe eller lengst inni skapene som jeg bare bruker innimellom. For det gjør meg ikke noe å måtte ta ut noe annet for å finne det dersom det er en gang i måneden, verre med det som skal ut av skapene hver dag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat