Tråd: Angi en nabo
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-17, 11:00   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angi en nabo

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Dette kunne vært en god sammenlikning hvis feks arbeidsministeren og utdanningsministeren hadde gått ut med samme oppfordring. Når en slik oppfordring kun gjelder flyktninger, anser jeg det for å være et populistisk og rasistisk utspill og forholder meg til det som sådan.
Og jeg er også imot at folk skaffer seg opphold på uriktige premisser. Jeg blir lailevel sjokkert over måten dette gjøres på. En mørkebrun statsråd i en norsk regjering er veldig skremmende, synes jeg.

Njaa ... ikke enig. Jeg oppfatter at dette nå kalles "angiveri" i stedet for å kalle det "melde fra", som Listhaug faktisk sa, og som også Huitfeldt og Brundtland kalte det i sin tid.

Nå er man opprørt fordi dette kommer fra Listhaug, ikke fordi man er uenig i at det er feil å misbruke fellesskapets midler til dette (også). Jeg er virkelig ikke veldig glad i Listhaug, men det er ikke automatisk feil alt hun sier fordi det er hun som sier det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat