Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-18, 23:53   #98
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Her jeg bor er det en del med veldig god råd. Spesielt i sentrum. Jeg opplevde for noen år siden å være i en samtale som handlet om tenåringsjenter med acne-skjerf og hvor unødvendig det var å kjøpe så dyre accesories til unge jenter. Der ene dama sa: «Mine jenter får ikke acne-skjerf, de får heller låne et av mine. Helt unødvendig å for tenåringer å bruke penger på sånt.» Jeg lurer på om hun trodde hun var med på å motvirke kjøpepress ved at det var hennes skjerf de gikk med på skolen?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat