Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-17, 17:29   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg greier ikke definere meg selv. Ligger midt på og varierer, men jeg varierer nok mest med typen sosial omgang. Jeg liker ikke store mengder og mingling, det blir jeg sliten av. Mens kjente folk gir energi. Så jeg vet sannelig ikke. Alene tappes jeg. Jeg har liten toleranse for å være alene, og det synes jeg er utfordrende på mange plan.

Jeg tenker på om jeg har variert gjennom livet. Jeg tror egentlig ikke det. Jeg har blitt modigere sosialt, men behovet tror jeg er ganske likt. Dvs det svinger rundt en akse som har ligget ganske likt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 09-05-17 kl 17:43.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat