Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-17, 17:15   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvilken oppmøteplass går han fra? Er det ved Festningen er det fint å stå i kongens gate, der de går ut. Eller er det fint etter slottet, der de svinger ned. Begge de er ganske bænkers.

De begynner i Torggata. Og skal leveres på skolen, så jeg trenger ikke ta hensyn til det.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Mellom Slottet og Rådhusplassen synest eg er best. Elles så vil eg tipse om at det er langt minste trøblete for min agorafobi å gå i toget enn å sjå på det. Så viss dei etterlyser foreldre til toget, anbefaler eg strengt tatt det. Det er mykje folk der og, men dei beveger seg i ein retning og er meir forutsigbare.

Akkurat det var min plan, men lærerne går, ingen foreldre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat