Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-20, 09:03   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Fin» kose/hjemmebukse

Vær glad du ikke trøstespiser da. Nesten hele Norge har brakkesyke så det går visst mye i potetgull og kjeks iflg butikkene..
Skjønner hva du mener. Jeg er i jobb men er jo mye hjemme og da blir det jo endel surfing.
Har akkurat kjøpt turbukse, pluss en stor ladning fra Boozt. Kostet over 3tusen men fikk en tusing i rabatt tilsammen så da ble det liksom greit. Og alt passet heldigvis fint.

Det detter inn utrolig mye mailer og sms med salg så det er klart at man blir fristet.

Liker ikke tights og trange klær til kos.
Jeg bruker joggebukse fra Champion. Blir ikke knær i de. Har kjøpt på XXL for noen år siden så de holder seg fint. De er litt korte i bena.
Og rutete pysjbukse fra Lindex når jeg vet at det ikke kommer noen.
Har også en fløyelsbukse fra Cubus. De er litt korte fra livet til skrittet så jeg gikk heldigvis opp en størrelse men den har krympet mer i vask så ville gått opp 2str dersom du ikke er modellslank. Denne https://cubus.com/no/p/super-soft-bu...e/7246422_F571

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat