Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-20, 17:44   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Etter hm. 31 eller 32 år som brillebruker er definitivt fortsatt de noe jeg bare har på meg uten å tenke over eller SE den, en del av meg omtrent.

Og det er jo gøy å se at den utviklingen tok tråden også

Fortsatt enig med meg selv altså. Sminke og neglelakk og øredobber og smykke velges utfra helt andre kriterier enn at jeg har på meg briller. Relativt langt og krøllete hår har jeg også. Til gjengjeld ser jeg ikke hva jeg har om jeg tar av brillene da så det er sånnsett greit at jeg har dem på meg.

Så på gamle bilder sammen med ungene i går og eldstemann syntes det var rart å se bilder av seg selv uten briller. Han fikk briller knapt 4,5 år gammel etter at han strøk på synstesten på 4 års kontrollen. De er en del av ham som han tar på når han står opp og av når han legger seg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat