Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-23, 12:07   #171
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.834
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har helt motsatt «problem»: Tykke hårstrå, men stadig færre. Hodebunnen min er ganske glissen, men jeg har en uproporsjonalt tykk hestehale. Jeg har mistet halvparten av håret, i to omganger med medisinering, så før var det både tykke hårstrå og stort antall.

Jeg mistet va 1/3 av hestehalen min. Hadde merkelig sveis under alt håret ba en stund da det vokste ut igjen. Jeg mistet også såpass mye i front at jeg la om skillen. Fremdeles litt tynt akkurat der på venstre side av pannen. Ingen andre enn meg merket det da, så jeg klager ikke. Har mye og tykt fra før.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat