Tråd: Fortnite
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-19, 19:12   #45
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortnite

Takk for gode og mange synspunkter og refleksjoner.

I dag begynte dagen med at M var "syk" (men ble sendt på skolen av meg, da jeg vet at han ikke er syk syk.) Etter noen få timer får jeg telefon fra en i ledelsen på skolen. Hun har også med tilrettelegging ang miljø osv. Hun lurer på hvordan det egentlig er med M, pga at han påsto han var syk men virket ikke helt syk. Vi fikk en god samtale som endte i at hun skulle følge ekstra med. Litt senere ringer læreren og vi fikk også en lang og god dialog. Den ender med at han nesten oppfordrer (uten å direkte si det) til at M får spille pga guttene spiller dette og han vil da få lettere innpass. Så til guttas store glede har de nå fått lov til å spille Fortnite. Som D sa: "Det har skjedd ett mirakel!" Og jeg må innrømme at kamelen jeg svelget nå er ekstremt stor, har laaaange kamelhår og hovene skraper i halsen! Men kan dette gjøre hverdagen lettere for M er ALT verdt det! Gutta er heldigvis regelryttere og hører på hvilke regler jeg setter. Ingen fremmede skal legges til som venner, Ingen aggressiv holdning (da er det over og ut), blir de helt oppslukt og verden dreier seg om dette....over og ut.
Heldigvis er de aktive gutter som trener noe nesten hver dag, så fysisk aktivitet opprettholdes. Så får vi se om livet til M blir bedre. Er det dette som skal til så er det uansett easy fix.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat