Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-14, 21:30   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg kjenner ikke GL, så det kan jeg ikke si noe om. Men jeg synes ikke det er så galt det vi har prøvd - det er som regel en løk og noe gulrøtter som må skrelles og kuttes, men det gjør man jo gjerne mens potetene koker ol. Det er gjerne 1 tøff, to middels og to såkalt raske middager. Jeg synes alle tar mer eller mindre like lang tid, det er middag på bordet ila. 30-45 minutter som oftest. Foruten barnekasse denne uken har vi bare hatt originalkasse, ikke prøvd ekspress og kan ikke sammenligne med det heller.

Det er ok det. Jeg bruker 30-45 minutter på ekspresskassen til Godt levert.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat