Tråd: To cut or not
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-18, 14:41   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To cut or not

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg har hatt kort hår i forskjellige varianter hele mitt voksne liv og syns ikke det er mye jobb i det hele tatt. Er det kort nok, kan jeg dusje og vaske håret, fikse det meste annet som skal fikses om morgenen og så bruke 20 sek på styling når det er tørt nok (lufttørker). Nå er det litt lenger og jeg bruker føner i 2 min før styling.

Jepp. Jeg dusjer, tar en håndduk rundt håret mens jeg pusser tennene, og deretter bruker jeg 10 sekunder på å ha i stylingspray og forme håret med hendene. Så lar jeg håret lufttørke mens jeg steller meg ferdig osv, til jeg er klar til å gå ut døra, føner det i 10-20 sekunder (mer for fasong enn tørk), og voila - perfekt. Totalt bruker jeg under et minutt på håret. Jeg har tjukt men kort hår.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat