Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 09:12   #14
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Egentlig føler jeg for å skryte av Foreldreportalen som forum. Dere har klart å lage et skikkelig alternativ til NM, og det virker som at det er høyst oppegående mennesker som frekventerer dette forumet.
Jeg er faktisk overrasket over at jeg finner dette forumet så interessant som jeg gjør.
Jeg har under 2000 innlegg på NM siden 2002. Her tror jeg det blir mange fler.

Her er det mennesker som gidder å legge litt tid i innleggene sine, som gir av sine tanker og teorier. Om man ikke er enig er jo èn ting, men like fullt blir forumet knallbra av å ha slike brukere.

Jeg har jo selv vært i en "problematisk tråd", og måten admin så det på, imponerte meg.

Så egentlig har jeg bare gode ting å si om dette forumet, og måten det blir drevet på. Jeg tror dere ha funnet nøkkelen til et vellykket forum ved å la folk være mest mulig som de er, la diskusjonene gå mest mulig av seg selv, og ved å ha den holdningen dere generelt har til forumdrift som dere har.

Gratulerer!

Enig!

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat