Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-19, 10:06   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt Spotify-år

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Spotifyen min bærer preg av at knerten spiller musikk på min bruker når vi kjører bil.

Det er veldig mye Karpe, Imagine dragons og Eminem. Men han deler min fascinasjon for Coldplay og låte som er mest spilt er spilt veldig mye mer enn alt annet: Something just like this. Da synger vi begge av full hals.

Her er det eldste som bruker den mest, og de siste tre årene er det ikke mye som tyder på at jeg har hørt noe på den. Topp to var Rolling Stones og Beatles. Tror Chuck Berry var nummer tre eller noe sånt.

Tiåret bærer preg av at jeg har hatt de første årene, eldste de siste. Totalt ulik musikksmak.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat