Tråd: Goldendoodle
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 01:17   #12
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Goldendoodle

Jeg vi si de driver med villedende markedsføring. Hvordan kan de si at pelsen er lettstelt så lenge de klippes den 3 ganger i året? Puddel har valpepels til de begynner å nærme seg 8-9 mnd og da skifter den og får en helt annet kvalitet. Det kreves mye stell av pelsen. Den kan jo heller ikke garanteres røytefri når det er blanding med en hund som røyter. Og allergi vennlig når den er blandet med en hund som har masse allergener i pelsen????

Kan ikke tenke meg at en 6 mnd valp er nesten ferdig trent. Og at den har gått agilityhinder er ikke bra for en liten valp, håper pinnene på hopphinder har vært nede på bakken.

Hvem ønsker å kjøpe en valp til den prisen når den er 6 mnd og ferdig med den perioden en kan påvirke og sosialisere valpen mest? Jeg ville også vært skeptisk til å ta en valp som har vokst opp i en flokk for så å skal bo alene. Hvordan takler den å møte situasjoner på egenhånd uten flokken å støtte seg til?

Helt utrolig at noen vil kjøpe slike til den prisen og de garantiene de gir i annonsen.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat