Tråd: Stressa 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 10:40   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stressa 2019

Jo, vi må si fra - jeg mener det må være lov å si at man eier problemet når man hevder at man alltid vil få dårlig samvittighet for å servere frossenpizza uansett.

Og jeg blir mektig provosert av den samme redaktørens neste innlegg hvor hun hevder at noen skulkedager i året er bedre enn fullt utbrent og langtidssykemeldt. Det er da virkelig ikke slik at man automatisk blir utbrent hvis man ikke er borte fra jobb for å hvile ut eller rekke alt det andre man synes man må gjøre. Det finnes de som går på en stress-smell og blir utbrent - og så finnes det en hel rekke eksempler på at man ikke gjør det. Antakelig er det slik med de aller fleste av oss - vi blir ikke utbrent eller syke av hverdagsstress. Vi finner måter å takke det på, barna blir større, man skjønner helt på egenhånd at det er et i-landsproblem av ypperste klasse hvis man blir så sliten som hun beskriver, og likevel hevder at man ikke kan senke standarden det aller minste selv for å gjøre situasjonen bedre for en selv.

Og jeg er helt enig med Floksa i at det er adskillig alvorligere ting vi burde prioritere å snakke om og gjøre noe med.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat