Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-21, 11:18   #60
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har begynt å lære meg japansk i duolingo. Går temmelig mye saktere enn språk med samme bokstaver som oss, siden den tar utgangspunkt i at du skal lære deg å lese tegnene samtidig. Så jeg derpå 7 % gjennomført kurs, men bare 1 % i hva jeg faktisk kan.

Har vurdert veving selv, men tror jeg heller skal bli flinkere til å ferdigstille alt jeg holder på meg. To gensere, en vest, et korssingsbroderi og en bunadskjorte.

Ble det noe mer ut av de skjespikkeplanene dine? Var det ikke du som snuste på det?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat