Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-18, 21:46   #28
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn ingen adgang på talerstolen - greit eller ugreit?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror dette utsagnet var det som gjorde at jeg ikke fikk noe særlig sympati for venstremannen, men tenkte at han kanskje hadde godt av å kjenne på litt utestengelse han også.

Nja, både enig og uenig i at dette var feil. Det er klart, hvis utgangspunktet hans er at Ottar burde være TAKKNEMLIGE for at det også finnes menn som står på for en uendret abortlov og som gidder å stille på dette arrangementet, er jeg enig. Hvis premissene derimot er (som det står), at de burde være glade for at også menn er med (i kampen?), skjønner jeg ikke helt at det skal være nødvendig at han skal kjenne litt på utestengelse? Tenker at kontekst er et poeng her.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 18-11-18 kl 22:01.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat