Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-18, 22:06   #32
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn ingen adgang på talerstolen - greit eller ugreit?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

For å si det slik: jeg syns på ingen måte at det er feil at menn får tale i denne sammenhengen. Jeg er vel egentlig ikke enig i at det burde være sånn heller. Men jeg syns ikke det er en hårreisende avgjørelse at de ikke fikk det. Og i venstre er det vel omtrent sport i å prøve å sabotere Ottar og kvinnefrontens arrangementer og deretter være sjokkert i media.

Jeg skjønte hva han mente med utsagnet. Men det gjør det ikke bedre av den grunn. Det er et visst element av det samme som skjer i mansplaining i det. Ikke nødvendigvis vondt ment, men ignorant.

Jeg vet derimot, IKKE hva han mente, hence kontekst. Hva Venstre lar det gå sport i, vet jeg heller ikke - men hvis det ER sånn at det er allment kjent at Venstre benytter enhver anledning til å spille offer, er det jo ENDA mer uforståelig at Gruppa ikke sørget for å løse dette på en smartere måte.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat