Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-18, 14:52   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bestille kaker - Oslo

Konfirmasjonen er overstått! :-D Siden dere hjalp meg med kakene, kan jeg rapportere om følgende:

- Suksesskake, Baker Hansen: Fantastisk god, alle gjestenes desiderte favoritt. Nesten så jeg må ta meg en tur dit og kjøpe et stykke nå for rester av denne var det omtrent ikke

- Marsipankake med bringebær og sjokolade, Baker Hansen: Veldig god, en av de beste marsipankakene jeg har spist.

- Sjokoladekake, Baker Hansen: Definitivt god, men ikke så populær hos oss, kanskje fordi den var veldig mektig (smørsjokoladekrem). Serverte imidlertid rester på kaffebesøk med venninner, og da fikk den bein å gå på

- Hvit drøm, Pascal (glutenfri): Nydelig kake og spesielt en glutenallergikere som ikke hadde sagt fra til meg at han var allergisk, var meget glad for å få kake. Også populær blant ikke-allergikere

- Feuilletine, Pascal: Til tross for at vi likte denne veldig godt på prøvesmaking, falt den gjennom på kakebordet. Den er absolutt god, men de andre var rett og slett bedre.


Sist redigert av liefje : 21-09-18 kl 16:14.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat