Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-18, 15:04   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fagorganisert?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Usikker på hva du mener her? Konflittorientert? Det er riktig at hovedtyngden av medlemmene kommer fra samme bransje, men det er svært mange innen profesjonen som jobber i forvaltningen, i det offentlige, undervisning, industrien osv.

Bare det jeg sier - jeg synes aldri jeg opplever at organisasjonen uttaler seg kritisk til kjedene, og de faglige innstillingene er nesten også alltid sammenfallende med kjedenes interesser. Men kanskje de bare ER enige.

Som et eksempel var vel foreningen din den eneste faglige instansen som anbefalte bytte i apotek av astmamedisin uten medisinsk årsak. Legene og pasientforeningene var sterkt i mot. Og det er ingen tvil om at det er kjedene som tjener klart mest på det frem til trinnpris inntrer.

(Jeg er selvsagt partisk i den andre retningen, altså. Men det var et eksempel der jeg tenkte at foreningen også var partisk.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat