Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-18, 14:22   #36
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Jeg kjører min bil, han kjører sin bil (stort sett). Ofte kjører jeg min bil når vi skal kjøre kort, fordi den er minst og mye billigere i drift. Hans bil kjøres oftest på langturene, fordi den har plass til hundebur. Og jeg foretrekker at han kjører langturene, fordi jeg blir så trøtt når jeg kjører langt. (Og fordi jeg kan styre spillelisten. ) Man vi bytter innimellom på å kjøre på langturer, altså. Og innimellom kjører vi to biler, for at begge barna skal få ha med venner på tur.

Han er en gammel råner så han virkelig liker å kjøre bil. Men han er også en helt grei passasjer. (Jeg er derimot en skikkelig baksetesjåfør).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat